3 λόγοι που οι πελάτες σας σας “απατούν”.

Χωρίς τους πελάτες σας είστε απλώς ένας άνθρωπος που κρατάει ένα ψαλίδι και μία χτένα. Μπορεί να θεωρείτε ότι είστε ο καλύτερος όλων αν όμως αυτό δεν το πιστεύουν και οι πελάτες σας τότε δεν έχει καμία απολύτως αξία. Ποιοι είναι οι λόγοι που οι πελάτες σας σας”απατούν”; Μπορεί αυτό να διορθωθεί;

Λόγος Νο1: Ελλιπείς δεξιότητες. Ακόμα κι αν πιστεύετε ότι το 85% της επιτυχίας σας εξαρτάται από τη συμπεριφορά σας και μόνο το 15% βασίζεται στις ικανότητες σας, σας ενημερώνω ότι αυτό το 15% είναι αρκετό για να σας αφήσει ένας αφοσιωμένος πελάτης. Αν δεν έχετε αυτοπεποίθηση, εμπειρία και άρτια ικανότητα στις τεχνικές κοπής, χρώματος και styling τότε οι πελάτες σας θα απογοητευτούν.  Η λύση είναι πρακτική, εκπαίδευση και συνεχής εξάσκηση. Η πρακτική θα σας κάνει καλύτερους και αυτό θα φανεί στο πελατολόγιό σας!

Λόγος Νο2: Κακή επικοινωνία. Οι πελάτες σας θα πρέπει να αισθάνονται ότι μπορούν να σας πουν τα πάντα και να τους κατανοήσετε.  Θα πρέπει να ασχοληθείτε μαζί τους, να θέσετε σωστές ερωτήσεις, να ακούσετε πραγματικά τι θέλουν και να κατανοήσετε τις ανάγκες τους. Αν για παράδειγμα η πελάτισσα ζητήσει απλά να καθαρίσετε την ψαλίδα και εσείς αφαιρέσετε ένα σημαντικό μήκος από τα μαλλιά της αυτό θα την οδηγήσει σίγουρα σε κάποιον άλλο κομμωτή. Η σωστή συμβουλευτική λοιπόν είναι το Α και το Ω για ένα επιτυχημένο ραντεβού και έναν ικανοποιημένο
πελάτη.

Λόγος Νο3: Αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Η εμπειρία του πελάτη σας θα πρέπει να είναι θετική κάθε φορά που έρχεται στο κομμωτήριό σας. Εάν δεν είστε ντυμένοι κατάλληλα, εάν μασάτε ασταμάτητα τσίχλα, εάν σχολιάζετε άσχημα άλλους πελάτες σας, εάν τον διακόπτετε συνεχώς ή μιλάτε στο τηλέφωνο κατά τη διάρκεια του ραντεβού τότε δίνετε μία άσχημη εικόνα επαγγελματία.Ο πελάτης θα πρέπει να αισθάνεται μοναδικός όση ώρα κάθεται στην καρέκλα σας και να έχει το 100% της προσοχής σας.

‘Ενας καλός κομμωτής μπορεί να γίνει ο καλύτερος όλων στα μάτια ενός πελάτη αν κερδίσει την εμπιστοσύνη του! Μην το ξεχνάτε αυτό! 😉3-%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%b5%ce%bb%ce%ac%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%83%ce%b1%cf%82-%cf%83%ce%b1%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%8d%ce%bd

Comments

comments

You may also like...

Αφήστε μια απάντηση