Τα 5 λάθη των κομμωτών


Η βιομηχανία της κομμωτικής συνέχεια εξελίσσεται. Οι νέες τάσεις μαλλιών και τεχνικές styling καθιστούν επιτακτική ανάγκη την ενημέρωση, την εκπαίδευση και τον εκσυγχρονισμό. Το ίντερνετ και ο βομβαρδισμός πληροφοριών έχουν εξυπηρετήσει κατά πολύ τη σύγχρονη γυναίκα που μπορεί πλέον να ενημερωθεί, να ψάξει ακόμα και να συντηρήσει τα μαλλιά της μόνη της στο σπίτι. Κατά συνέπεια, οι επισκέψεις στο κομμωτήριο έχουν μειωθεί σημαντικά. Παρακάτω σας παραθέτω τους κορυφαίους 5 λόγους που πιθανόν να χάνετε σαν επαγγελματίες κομμωτές τους πελάτες σας αλλά και συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διατηρήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση στη βιομηχανία της ομορφιάς.

Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

Αν προωθείτε και παρέχετε τις ίδιες υπηρεσίες που κάνατε πριν από δέκα χρόνια χάνετε πελάτες. Θυμηθείτε, οι ανάγκες του πελάτη αλλάζουν. Θα πρέπει να εξοικειωθείτε με τις νέες ανάγκες των πελατών σας και να τους ενημερώνετε για τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Μπορείτε να συλλέξετε τις πληροφορίες αυτές ζητώντας από τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο με το τι υπηρεσίες θα ήθελαν να λαμβάνουν στο κομμωτήριό σας, ή να ενημερωθείτε από το διαδίκτυο και τα διάφορα γυναικεία blogs ομορφιάς για το τι ζητούν οι γυναίκες σήμερα. Εάν μπορέσετε να ανταποκριθείτε στις ανάγκες της εποχής και να προσφέρετε το κάτι διαφορετικό σε σχέση με τους “ανταγωνιστές” σας, τότε θα μπορέσετε να κρατήσετε το πελατολόγιο σας και να προσελκύσετε και νέο κοινό.

Η ΈΛΛΕΙΨΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ
Το καλύτερο εφόδιο για τη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης είναι οι επαναληπτικοί πελάτες. Είναι η πίστη και η αφοσίωσή τους αυτά που κρατούν τις πόρτες του κομμωτηρίου σας ανοικτές. Εάν δεν δείξετε την εκτίμησή σας στην προτίμησή τους τότε θα τους χάσετε. Προσφέρετε ειδικές εκπτώσεις για τα γενέθλια των πελατών σας, προσφορές

ή κάποια δωρεάν υπηρεσία για τη συνεχή προτίμηση που σας δείχνουν; Οι πελάτες αποδεικνύουν την εκτίμησή τους για την υπηρεσία σας όταν συνεχίζουν και έρχονται στο κομμωτήριό σας. Η σχέση ανάμεσα σε εσάς και τον πελάτη σας θα πρέπει να είναι αμοιβαία, και εκφράζοντας την εκτίμησή σας με οποιοδήποτε τρόπο οι πελάτες αναγνωρίζουν ότι είναι ένα πολύτιμο μέρος για την λειτουργία της επιχείρησής σας. Θυμηθείτε ότι χωρίς πελάτες, δεν μπορείτε να έχετε ένα επιτυχημένο κομμωτήριο.

Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
Ορισμένοι επαγγελματίες σπάνια ή ποτέ επενδύουν στη μετέπειτα εκπαίδευση και τα σεμινάρια μετά το πέρας των βασικών σπουδών τους. Η σημερινή καταναλώτρια και πελάτης είναι πιο δυναμική, διότι έχει καθημερινή και απεριόριστη πρόσβαση σε πληροφορίες μέσω του διαδικτύου.  Ως αποτέλεσμα, πολλές φορές ζητά κάτι που είδε στο internet ή την τηλεόραση και η απάντηση του “άπειρου” (ως προς την συγκεκριμένη τεχνική) κομμωτή παραμένει ίδια τα τελευταία χρόνια. “Δεν θα σου πηγαίνει, ας κάνουμε ανταύγειες να φωτίσουμε λίγο το πρόσωπό σου”.  Ως επαγγελματίες, είμαστε οι ειδικοί και θα πρέπει να είμαστε σε θέση να αποδείξουμε ότι μέσα από τις γνώσεις μας για τα μαλλιά μπορούμε να προσφέρουμε στον εκάστοτε πελάτη το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι πελάτες πρέπει να αισθάνονται βέβαιοι ότι τους δίνετε τις καλύτερες συμβουλές και καθοδήγηση για να τους βοηθήσετε να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό για τα μαλλιά τους. Αν δεν είστε σίγουροι για τις γνώσεις σας πάνω στην τέχνη της κομμωτικής τότε δεν είστε σε θέση να επικοινωνήσετε 100% με τον πελάτη. Επενδύστε λοιπόν στον εμπλουτισμό των γνώσεων σας, παρακολουθήστε σεμινάρια, εκπαιδεύσεις, διαβάστε για τις τάσεις τις μόδας, δοκιμάστε νέα πρωτοποριακά προϊόντα για να κρατήσετε τους πελάτες στην καρέκλα σας!

Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ
Οφείλω να ομολογήσω ότι ο χώρος της κομμωτικής είναι συναρπαστικός και διασκεδαστικός ταυτόχρονα! Η εργασία στο κομμωτήριο είναι σχεδόν σαν παρέα με τους φίλους σου όλη την ημέρα. Αν νιώθετε και αντιμετωπίζετε πάρα πολύ άνετα τους πελάτες σας όμως στο σημείο όπου έχετε χάσει το επαγγελματικό σας προφίλ τότε χάνετε πελάτες. Η διασκέδαση στο περιβάλλον ενός κομμωτηρίου μπορεί μερικές φορές να ξεπερνά τα όρια και ο επαγγελματισμός που απαιτείται για τη διατήρηση μιας επιτυχημένης επιχείρησης να χάνεται. Θα πρέπει να θυμάστε ότι παρόλο που οι πελάτες σας σας νιώθουν σαν φίλους, εξακολουθούν να πληρώνουν και δικαιούνται τον επαγγελματισμό σας. Θα πρέπει να απέχετε από το κουτσομπολιό, να είστε ευγενικοί και να μιλάτε πάντα με σεβασμό, να ακούτε τον πελάτη σας (σαν καλός ψυχολόγος!)  και ποτέ να μην υπερβαίνετε τα όρια του σωστού επαγγελματία μιλώντας άσχημα για άλλους συναδέλφους ή κοινούς γνωστούς.

Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΩΣΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η ικανοποίηση του πελάτη είναι η καλύτερη μορφή διαφήμισης και ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι αποτέλεσμα της αύξησης του πελατολογίου σας. Αν δεν φροντίζετε για τις ανάγκες του πελάτη σας πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από το ραντεβού, τότε τον χάνετε. Είναι σημαντικό να είναι ευχάριστη η παραμονή των πελατών σας στο κομμωτήριο και να μπορούν να νιώθουν άνετα και όμορφα. Δημιουργήστε μια εμπειρία κατά τη διάρκεια του ραντεβού που ξεπερνά τις προσδοκίες του πελάτη, δίνοντάς τους συμβουλές διατροφής για την ενδυνάμωση της τρίχας, tips  διατήρησης και περιποίησης των μαλλιών τους, οδηγίες σωστού λουσίματος και γενικότερα εφόδια που θα τον βοηθήσουν στην καθημερινότητά του. Τα κέρδη προέρχονται από σταθερούς πελάτες, οπότε φροντίστε να δημιουργήσετε μια σχέση εξάρτησης με τον πελάτη σας.

Τα 5 λάθη των κομμωτών

Αφήστε μια απάντηση

Related Post

Beach waves : Το styling του καλοκαιριού και πως να το πετύχετε!Beach waves : Το styling του καλοκαιριού και πως να το πετύχετε!

Όλες οι γυναίκες λατρεύουν τις beach waves ( μπούκλες παραλίας)  και περιμένουν να πάνε για τις πρώτες βουτιές ώστε να αποκτήσουν αυτό το υπέροχο styling στα μαλλιά τους. Υπάρχουν πολλά