Οι καλύτερες βιταμίνες για τα μαλλιά !

Ποιες είναι οι καλύτερες βιταμίνες για τα μαλλιά;

Η ελλειπή ημερήσια πρόσληψη βιταμινών θα μπορούσε να προκαλέσει αραίωση, να κάνει λεπτά και θαμπά τα μαλλιά σας.

Σύμφωνα με την FDA ( Food and Drug Administration) , ακόμη και αν θεωρείτε ότι τρώτε σωστά, εξακολουθείτε να μην λαμβάνετε όλα τα ζωτικής σημασίας θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες που χρειάζονται για την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών σας. Η πρόσληψη βιταμινών  από τα γεύματα και μόνο είναι αρκετή για τα ζωτικά όργανα σας, αλλά δεν είναι αρκετή για να διατηρήσει τα μαλλιά, το δέρμα και τα νύχια υγιή.

Ξέρετε ποιες βιταμίνες χρειάζονται και έχουν ανάγκη τα μαλλιά σας; Αυτές τις βιταμίνες και το τι προσφέρει η κάθε μία θα αναλύσουμε σε αυτό το άρθρο.

Βιταμίνη D: Μία από τις κύριες πηγές της βιταμίνης D είναι το γάλα, και η άλλη φυσική πηγή είναι ο ήλιος. Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη  στην τόνωση του θύλακα της τρίχας και βοηθά στην καλύτερη ανάπτυξή της.
Βιταμίνη Α: Η βιταμίνη Α εξυπηρετεί το σκοπό ενός αντιοξειδωτικού ή αντι-φλεγμονώδες σκευάσματος. Αυτό θα βοηθήσει με τυχόν προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν με το τριχωτό της κεφαλής.
Βιταμίνη C: Αυτή η βιταμίνη ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, αυξάνοντας και ενισχύοντας τα λευκά αιμοσφαίρια. Βοηθά επίσης στο να μην “σπάζουν” εύκολα τα μαλλιά μας.
Β-1: Λειτουργεί ως διανομέας και βοηθά να απορροφούνται από τον οργανισμό ταχύτερα και ευκολότερα οι υπόλοιπες βιταμίνες.
Β-2: Λειτουργεί ως φυσικό blocker DHT, μειώνοντας την τριχόπτωση και απώλεια των μαλλιών σας.
Β-6: Βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση της B12.
Β-12: Δεν είναι μόνο για την ενέργεια! Αυτή η βιταμίνη βοηθά στην αναγέννηση των κυττάρων του θύλακα.
Νιασίνη(B3): Αυτή είναι η καρδιά όλων των βιταμινών. Η νιασίνη βοηθά την κυκλοφορία των τριχοθυλακίων και επιταχύνει την ανάπτυξη της τρίχας.
Βιταμίνη Ε: Η βιταμίνη Ε είναι ένα άλλο αντιοξειδωτικό που θα βοηθήσει όχι μόνο τη βελτίωση της ανάπτυξης των μαλλιών αλλά και την αναδόμηση των κυττάρων στα ταλαιπωρημένα μαλλιά.
Σίδηρος: Ο καθένας χρειάζεται σίδερο. Ο σίδηρος βοηθά στην παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων, και είναι κατάλληλο για να αποκτήσουν όγκο και λάμψη τα μαλλιά σας. Τέλος θα επιβραδύνει την τριχόπτωση που οφείλεται σε ανεπάρκεια βιταμινών.
Φολικό οξύ:  Συμβάλλει στην υγιή ανάπτυξη της τρίχας, γεμίζοντας τα “κενά” κάθε ταλαιπωρημένου στελέχους της τρίχας.
Ψευδάργυρος: Αυτό το μέταλλο είναι μία φυσική θεραπεία για έναν υγιές τριχωτό. Ο ψευδάργυρος συμβάλει επίσης στην πρόληψη πιτυρίδας και επιβραδύνει το γκριζάρισμα.
Βιοτίνη: Η βιοτίνη αναζωογονεί τα θυλάκια των τριχών, φέρνοντάς τα πίσω στη ζωή με την παραγωγή δομικών αμινοξέων.
L-κυστεΐνη: Αυτό το αμινοξύ είναι ένα φυσικό δομικό πρωτεϊνης για τα μαλλιά που θα βοηθήσει να μακρύνετε γρηγορότερα τα μαλλιά σας.
L-μεθειονίνη: Αυτό το αμινοξύ βελτιώνει τη συνολική υφή και την υγεία των μαλλιών σας.

fruits-and-vegetables1Ο καθένας θέλει μακριά, πανέμορφα, υγιή μαλλιά όπως αυτά που βλέπουμε σε ταινίες και στα red carpets.

Τρώγοντας 3 καλά ισορροπημένα γεύματα την ημέρα, μαζί με την προσθήκη βιταμινών θα βοηθήσετε σημαντικά την υγεία ολόκληρου του οργανισμού και φυσικά των μαλλιών σας. Γιατί η διατροφή δεν είναι αγγαρεία….. είναι τρόπος ζωής!

Comments

comments

You may also like...

Αφήστε μια απάντηση