Εμποδίστε την εμφάνιση άσπρων μαλλιών με … Yoga!

Εμποδίστε την εμφάνιση άσπρων μαλλιών με … Yoga!

Καθώς μεγαλώνουμε, τα χρωστικά κύτταρα που βρίσκονται στους θύλακες των τριχών μας σταδιακά πεθαίνουν. Όσο  λιγότερα κύτταρα περιέχονται  σε ένα θύλακα τόσο λιγότερο ποσοστό μελανίνης υπάρχει άρα τόσο η τρίχα χάνει το χρώμα της και γίνεται πιο διαφανής. Καθώς οι άνθρωποι συνεχίζουν να μεγαλώνουν, λιγότερα χρωστικά κύτταρα θα είναι ικανά να παράγουν μελανίνη. Τελικά, η τρίχα χάνει εντελώς το χρώμα της και μετατρέπεται σε γκρι. Μην απελπίζεστε όμως. Μελέτες επιστημόνων έδειξαν ότι με τις σωστές ασκήσεις yoga το γκριζάρισμα των μαλλιών μπορεί να καθυστερήσει να κάνει την εμφάνισή του. Η yoga είναι μία άκρως αποτελεσματική μορφή σωματικής και – κατ’ επέκταση – πνευματικής άσκησης, η οποία δεν έχει όριο εξέλιξης, ούτε τερματικό στάδιο. Βελτιώνει την ψυχική αλλά και σωματική κατάσταση, εξισορροπεί το συναισθηματικό μας κόσμο και καταπολεμά πολλές ψυχικές και σωματικές παθήσεις. Αφεθείτε λοιπόν στον κόσμο της Yoga και απολαύστε στιγμές χαλάρωσης, αναζωογόνησης και πολλές άλλες ευεργετικές ιδιότητες.

 

 

Ασκήσεις στη Γιόγκα Για την πρόληψη των άσπρων μαλλιών

Ustrasana (Camel pose)1. Ustrasana (Camel pose):

Γονατίστε στο έδαφος κρατώντας τα γόνατα σας τουλάχιστον 6 ίντσες μακριά.
Χρησιμοποιήστε και τα δύο χέρια σας για να φτάσετε πίσω και κρατήστε τον δεξί αστράγαλο με το δεξί χέρι και τον αριστερό σας αστράγαλο με το αριστερό χέρι σας, ενώ κοιτάζετε προς το ταβάνι.
Κρατώντας τους μηρούς σας ίσια, σπρώξτε την κοιλιά σας προς τα εμπρός.
Κρατηθείτε σε αυτή τη θέση για λίγες ανάσες, χαλαρώστε και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.
Εάν πάσχετε από υψηλή ή χαμηλή αρτηριακή πίεση, ημικρανίες ή οποιοδήποτε τραυματισμό στην πλάτη και τον αυχένα, αποφύγετε αυτή την άσκηση.

Halasana (Plough pose)

2. Halasana (Plough pose):

Ξαπλώστε στο πάτωμα ανάσκελα και τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι με τις παλάμες σας στραμμένες προς τα κάτω.
Σιγά-σιγά σηκώστε τα πόδια σας, κρατώντας τα σε ορθή γωνία με το πάτωμα, λυγίστε προς τα πίσω πάνω από το κεφάλι σας, έτσι ώστε τα δάχτυλα των ποδιών σας να ακουμπήσουν το έδαφος και πιέστε το πηγούνι σας προς το λαιμό σας.
Για να διατηρηθείτε σε αυτή τη στάση για περισσότερη ώρα στηρίξτε την πλάτη σας την πλάτη σας ακουμπώντας τους αγκώνες σας στο έδαφος.
Αναπνέετε αργά και σταθερά όση ώρα βρίσκεστε σε αυτή τη στάση και έπειτα επιστρέψτε στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε ξανά.

Trikonasana (Triangle pose)3. Trikonasana (Triangle pose):

Σταθείτε όρθια με τα πόδια ανοιχτά σε απόσταση σχεδόν 1 μέτρου το ένα απ’το άλλο. Τώρα σήκωσε τα δύο χέρια σας κρατώντας τα σε μια ευθεία γραμμή
με τους ώμους σας.
Κάντε κάμψη προς τα δεξιά, πιέστε τα δάχτυλα του δεξιού ποδιού σας με τα δάχτυλα του δεξιού χεριού σας και σηκώστε το αριστερό χέρι να κοιτάζει προς τα πάνω.
Κρατήστε αυτή τη θέση για ένα λεπτό και επαναλάβετε το ίδιο με την αριστερή πλευρά.

4. Bhujangasana (Cobra pose):cobra pose

Ξαπλώστε επίπεδα στο έδαφος με την κοιλιά προς το πάτωμα. Κρατήστε ενωμένα τα πόδια σας με τα δάχτυλα των ποδιών να είναι στραμμένα προς τα πάνω και τα χέρια τοποθετήστε τα ώστε να ακουμπούν δεξιά και αριστερά από το στήθος σας ακουμπώντας τις παλάμες στο έδαφος. Πιέζοντας τις παλάμες σηκώστε το μέτωπό σας και κοιτάξτε προς τα πάνω. Εισπνεύσετε και αφήστε το βάρος να ξεκουραστεί στο στήθος σας.
Επεκτείνοντας περαιτέρω τα χέρια σας, ισιώστε τους αγκώνες σας και σηκώστε το στήθος σας και ξεκουραστείτε αφήνοντας το βάρος στην κοιλιά σας.
Κρατηθείτε για λίγο περισσότερο χρόνο σε αυτή τη θέση  και εκπνεύστε καθώς χαλαρώνετε.

Adho Mukha Savasana (Downward facing dog pose)5. Adho Mukha Savasana (Downward facing dog pose):

Καθίστε σε στάση σκύλου ώστε οι παλάμες και τα γόνατα σας να ακουμπούν στο έδαφος. Ενώ εκπνέετε, σηκώστε τα γόνατά σας από το πάτωμα και τραβήξτε τον εαυτό σας προς τα πίσω, τεντώνοντας τα χέρια σας και στηριχτείτε στις μύτες των ποδιών σας.
Τώρα τραβήξτε τους γοφούς σας προς τα πάνω προς το ταβάνι, έτσι ώστε το σώμα σας να είναι σε σχήμα ανεστραμμένου V. Φέρτε το κεφάλι σας στην μέσα πλευρά του κορμιού σας να κοιτάζει τα πόδια σας.

Η καθημερινή επανάληψη των 5 αυτών ασκήσεων Yoga θα χαλαρώσει το κορμί, το μυαλό αλλά και την ψυχή σας κρατώντας μακριά το άγχος και κατά συνέπεια τα γκρίζα μαλλιά! 

Εάν θέλετε να μάθετε γιατί γκριζάρουν τα μαλλιά σας πατήστε ΕΔΩ !

Comments

comments

You may also like...

Αφήστε μια απάντηση